2011/01/05

Having a sister is like having a best friend you can't get rid of. You know whatever you do, they'll still be there.

Känns som om det inte var allt för länge sedan vi satt i vardagsrummet och drack varm choklad medan vi fantiserade om hur framtiden skulle se ut, "när vi blev stora". Här är vi, snart är båda över 20. Insane eller hur?

Skit, hör just nu hur du smyger omkring. Jag som skulle väcka dig med en fin sång och frukost på sängen. Attans. Aja, nästa år okej?

Det jag egentligen ville säga är att du är fin och du anar inte hur stolt jag är över dig. Från den dagen du bröt handleden (eller egentiligen innan dess) tills idag har du varit som en förebild för mig. Du har varit en bra förebild, bara så att du vet. Du lärde mig älska high heels, Mac, Vogue, nagellack och lärde mig konsten att fotografera. Jag kan egentligen fortsätta med denna lista hur länge som helst, men du har intagit frukostbordet så jag känner mig smått stressad.

Är lite glad att vi är vi. Opazo och Opazo nr 2. Jag menar vi har aldrig bråkat! Vi är som Timon & Pumba. Hakuna matata sis and happy b-day!

DopazoDDDDDD

No comments: