2011/01/11

About 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag och min syster designade vår första klänning som syddes upp och blev galet snygg!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Självkart. Tränade, festade och pussade min man.


3. Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
En större garderob.


4. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas, och varför?
23 augusti - min pojkvän kom hem från USA och jag höll på att kissa på mig så pirrig jag var.
11 juni - studenten, underbara minnen, underbar skola.
Barca-resan, UF, Falsterboveckan, Mallis...åh har många minnen!


5. Vad var din största framgång i år?
Haha lärde mig koka pasta och provade på att åka vattenskidor.


6. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stukade min fot, trodde jag skulle dö.


7. Bästa köpet?
Mina skor och ringar!


8. Gjorde någonting dig riktigt glad?
MFF-guldet, när jag fick körkortet och när Moderaterna vann igen. Mäktigt.


9. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010?
I wanna know your name...tuutuutuut...you just killed meee. Nu kör vi!


10. Favoritprogram på TV?
Family guy, Simpsons, Top model, Gossip Girl, Two and a Half Men...


11. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är verkligen ett starkt ord. Hatar inte någon, finns dock tre jag tycker mindre om.


12. Bästa boken du läste i år?
Vogue?


13. Något du önskade dig men inte fick?
Hmm...en häst.


14. Årets bästa film?
Coco Avant Chanel!


15. Vad fick dig att må bra?
Medelhavet.


16. Vem saknade du?
Min man under sommaren och Anna under hösten.

shloubikklickInCkchanelKgrandhairkUFLondonkoigiftDallasviKarlapusstopazosKmusklerviKknäsetARCristalskolan

No comments: