2010/07/17

Passa hunden + ha huset för mig själv = cider, Vogue och schtek

En massa Vogue, musik, pojkvänens cider (hoppas det var ok att jag tog några?) och sol. Fy vilken underbar dag. Tog till och med flera promenader, fast det gjorde jag för hundens skull. Jag är duktig på att passa Pim (hundens namn). Han är lite som jag, han gillar till och med Vogue.

Senare (när min mage krävde mat) var det dags att laga mat...och det är jag ju såå bra på. Panik i byxan! Tack och lov att jag har min pappa, syrran och Emil. De hjälpte mig lite. Härmed kan jag stolt säga att jag lyckades koka pasta och göra en HEL måltid utan recept (+ stänga av spisen)! Min måltid fick tummen upp, det var gott.

Dagen slutade inte där...utan senare fick jag ett fint besök av min fina Clapper. Love.

voguemyspastamumsK

No comments: