2009/06/10

Vad har hon att förlora? Inget.

Jon hade precis slutat jobba, han skulle resa till Barcelona dagen efter. En väldigt söt tjej kommer fram till mig och Carmen och frågar om Jon ska jobba dagen därpå.

Carmen: Nej, tyvärr han reser bort imorgon.
Tjej: Oj, gör han? Skulle du kunna hälsa honom från mig? Jag tyckte nämligen att han var väldigt söt.
Carmen: Det kan jag göra, ska jag hälsa något mer?
Tjej: Du kan faktiskt ge honom detta.
Hon räcker fram ett ihopvikt papper med stjärnor på.

Visst är det gulligt?! Den tjejen är häftig. Modigt av henne att göra det. Hon har trots allt ändå inget att förlora.

Det slutade med att jag och Carmen fick läsa upp meddelandet för Jon via telefon för att meddela vad som stod på det. Vet du vad den bästa biten är? Nu ska Jon träffa henne efter att han har kommit hem! Gulligt!

lapp
lapp

No comments: