2009/05/14

4 saker som kvinnor är bättre på?

Läste precis i en blogg om 4 saker som enligt undersökningar och analyser visar på att kvinnor är bättre än män. Stämmer det?

1. Kvinnor kör bättre bil än män.
Njaaa...bortsett från min syster så har jag inte fått uppleva detta, antingen är det för sakta eller för säkert. Haha. Jag kör som en man!

2. Kvinnor har bättre immunförsvar.
Håller med helt och hållet! För jag har i alla fall världens bästa immunförsvar (se inte på gårdagens inlägg). Haha.

3. Kvinnor äter bättre än män.
Detta kan nog stämma...fy vad gott det vore med kladdis.

4. Kvinnor klarar ekonomiska kriser bättre än män.
Kan stämma...OM man inte gillar att shoppa aka shopaholic.

09

1 comment:

Carmen said...

Tack gumsi!
Du är översött och jag tycker väldigt mycket om dig också!
Älskar att du älskar min specialare <3