2008/12/05

SP2B vet definitivt hur man festar, tack för igår!

Herrejävlar vilken kväll! Jag undrar vad bussressenärerna tänkte när en hel klass hoppade på bussen vid 19-tiden, lagom taggade för fest? Igår var det som sagt fest på Broddahill. Sjukt galet, underbart, trevligt...aaa riktigt kul!

And now I wanna thank...
Joel för festen
Fru Brodde för maten...det var jättegott
Herr Brodde för tålamodet
Frans för musiken
Syster Brodde för den snälla kommentaren
Hunden för den är så fin och snäll
SP2B för galenskaperna, mer sånt!

Citat från kvällen:
"Hur kommer det sig att ni som bor närmast kommer sist?!"
Sölve: "Men det är som när jag kommer sent till skolan" (Han bor 10 min från skolan och kommer ALLTID försent haha)

Jag då jag vann en tävling: "Jag fick in den!"

Frans: Hej då allihopa!
Vi: Var ska du?
Frans: Till Badgestein!

Amanda: Vems Vodka är det?
Sara: Min och Karlas
Amanda: Karlas?
Sara: Aaa, min och Karlas
Amanda: Din?

Tre saker som hände igår:
1. Hemligheter kom fram.
2. Telefonsamtal och sms gjordes...smart?
3. Personer försvann.

Här kommer pics!


Jag och min underbara Clapper!
En puss till alla snälla.
Kvällens par.
Kvällens taffs.
Kvällens suddiga bild.
Kvällens ligg. Hahaha.

No comments: