2008/09/05

Vilken kväll!

Har så mycket att berätta. Jag vet inte vart jag ska börja, får bli en resumé.
Efter att ha fixat och trixat anlände kvällens gästartist, Amanda Jenssen, och sedan kom vårt kära musikgäng. Mot kvällens slut fick även vi dansa loss med Peter Siepen. Riktigt skön kille!
Medan ettorna anlände fick vi stå i ett fint led, tro mig, jag spanade in deras outfits! Haha, kunde inte hjälpa det. Hittade även kvällens miss, det var nästan sorgligt, men jag tänker dock inte nämna det här för säkerhetens skull.


Dags att fixa salen.

Amanda Jenssen repeterar.

...borden fixades, fanorna sattes ut och rödamattan rullades ut. Nu var det bara gästerna som fattades.

Jag och Michelle.

Vid baren.

Efter middagen fick vi tömma salen. Sedan var det dags för Peter Siepen att inta scenen.

Amanda Jenssen..."do you love me, love meeee?" Haha. Duktig tjej!

Dags att shaka loss! ...och DET fick vi också göra, scenen var vår...BARA vår och Peters haha.

För Redbull ger dig vingar!

Det var bara vi som fick dansa på scenen.

Hot, hot! Varmt blev det!

Bara för jag gillar hjärtan. Haha. Riktigt härlig kväll var det!

No comments: